Vi yder en 360° service for dig eller din virksomhed
Hos M&M Servicegruppen har vi i mere end 25 år leveret professionelle serviceløsninger til virksomheder og private. Vores kerneværdier er kvalitet, tillid og ansvarlighed, og vi lægger stor stolthed i det arbejde, vi udfører – vores værdier siger alt om os.
For os handler god service ikke kun om at levere et flot resultat – det handler også om at skabe tillid og tryghed for vores kunder. Vi går aldrig fra en opgave, før du som kunde er 100% tilfreds, og vi sikrer, at alle opgaver udføres grundigt, effektivt og med fokus på dine behov.

Michael Laursen
Direktør, M&M Servicegruppen
Vi har et ansvar overfor dig
Vores medarbejdere er ikke blot dygtige og erfarne – de er også specialiserede inden for deres respektive områder. Hertil er vores hovedfokus, at vi altid skal behandle vores kunder med respekt og forståelse, så vi har en stærk dialog og nemmere finder de behov, som der må være. Så uanset om du vælger os til erhversrengøring, facility management, ejendomsservice eller flytteservice, kan du forvente at at opgaven er løs med fokus på din tilfredshed.
Vi står selv for ansættelsen af vores medarbejdere for at sikre, at de lever op til vores krav om etik, moral og professionalisme. Derudover taler alle vores medarbejdere dansk, hvilket vi ser som en vigtig forudsætning for et godt samarbejde og klar kommunikation, når du møder os i din bolig eller på din arbejdsplads.
Hvad kan du forvente, når du arbejde med M&M Servicegruppen?
Til hverdag arbejde vi efter nogle bestemte værdier og udgangspunkter, som er vigtige for os. Vores kunders tilfredshed er altid vigtig for os og vi har fokus på gensidig respekt, en god dialog samt en grund behovs
100% tilfredshed
Når du arbejder med os er vores mål altid, at du er fuldt ud tilfreds med vores services og medarbejdere.
Danske fagfolk
Vi sørger altid for dansktalende fagfolk, så du kan have en sikker og god dialog med os, så vi sørger for at opfylde dine behov.
Smil og ordentligthed
Vi løber aldrig fra en aftale og sørger altid for fuld gennemsigtig på vores aftaler. Respekt er et nøgleord for os.
Vi holder deadlines
Når vi får en deadline sørger vi altid for at komme i mål til tiden – og skulle der imod alt forventning ske forsinkelser tager vi fat i dig med det samme.
Afdækning af behov
Vi sørger altid for at tage et møde, en samtale eller lave en gennemarbejdet plan for en opgave, så vi sikrer at dine behov er opfyldt.
Vi er kritiske
Når vi laver en projektplan eller opgavebeskrivelse er vi altid kritiske og grundige med udarbejdelsen af denne, så vi undgår fejl og mangler.